zondag 14 februari 2010

Jootjes Giveaway

Op dinsdag 2 februari, ik weet het nog heel goed, want ik was die ochtend op weg naar mijn werk uitgegleden en heb nu nog last van mijn elleboog en lies, las ik s'avonds op HAAR blog dat ik de winnaar was van haar giveaway. Je zult begrijpen dat dat mijn dag, die zo slecht was begonnen, meer dan goed maakte. Een paar dagen later ontving ik het pakket, maar door de gebeurtenissen van dat moment heb ik Jolanda per mail bedankt en haar beloofd erop terug te komen.

Belofte maakt schuld, dus ik wil jullie nog even mee laten genieten van het heerlijke geschenk wat ik van haar heb ontvangen.


Alles was prachtig verpakt met mooi lint, bedeltjes en schattige zakjes. En het rook toch heerlijk, door het geurzakje (rozengeur) wat erbij zat, helaas kan ik dat niet laten ruiken, maar geloof me maar op mijn woord. Ondanks de moeilijke dag, bracht het openen van dit pakket een glimlach op mijn gezicht. In oktober vorig jaar waagde ik mij, heeeeel voorzichtig, in Blogland en het is alsof ik inmiddels een beetje nieuwe vrienden heb gemaakt.


En uitgepakt zag het er zeker zo mooi uit. De "Brabantsche Snoepkes" kwamen goed terrecht hoor Jootje, het was een kado om van te smullen! En jullie mogen er allemaal van mee genieten :o)





15 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat jij deze give away gewonnen hebt, want na de afgelopen weken met narigheid komt het bij jou wel heel goed terecht! Geniet er maar van!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie give away had Jootje en wat een prachtig kado heb je ontvangen Karin.
    Ik hoop dat je afgelopen vrijdag op een mooie manier afscheid heb kunnen nemen van je moeder.
    Ik wens je nog veel sterkte voor de tijd die komen gaat, je bent in de eerste week met zoveel dingen bezig, er moet zoveel geregeld worden dat nu pas de stilte komt en het rouwen.
    Neem er de tijd voor.

    Liefs Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Begrijpelijk dat je nu pas tijd en een beetje zin vind om alles te laten zien.
    Je hebt het mooi op de foto gezet.
    Ben je afgelopen vrijdag nog een beetje goed doorgekomen? Het lijkt me allemaal zo moeilijk.

    Lieve groet,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is je van harte gegund karin, ik hoop dat het een beetje licht in deze donkere dagen heeft gebracht. heel veel sterkte nog,
    liefs van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geluk bij een ongeluk dus dat jij hebt gewonnen. Geniet er maar lekker van, zulke dingen heb je nu echt even nodig. Sterkte in de komende tijd waarin je steeds momenten van gemis zult ervaren. Sta er ook bij stil en loop er niet voor weg. Ach, wat zit ik nou ongevraagde adviezen te geven, sorry hoor. Sterkte bij de verwerking.
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al lijkt het misschien van geen belang, zo'n klein cadeautje is juist in verdrietige tijden net even een aai over je wang..
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo dat noemen ze dus nu: geluk bij een ongeluk.
    Nou het is je van harte gegund hoor. Jij kan wel wat extra's gebruiken.
    Heel veel sterkte voor nu en in de toekomst.
    De mooie herinneringen vervagen nooit.
    Een cadeau voor het leven.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja, als iemand het op dit moment verdiend heeft, ben jij het wel. En zo'n prachtige give-away zorgt natuurlijk voor een glimlach op je gezicht. Enneh...wat je zegt, je krijgt het gevoel dat je er vrienden bij hebt gekregen door dat bloggen, heerlijk gewoon!
    Fijne avond, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Op een betere plek had deze give away niet terecht kunnen komen en op het juiste moment.
    Fijn dat je er ondanks al je verdriet toch van kunt genieten.
    Lieve groet,

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karin

    Bedankt voor je lieve woordjes op mijn blog! lief !

    En wat een leuk kadoo ik ga het ook doen deze week een give away zoooo leuk ! eindelijk ik heb al zoveel volgers dus als ik bij de 50 ben.......gaat het gebeuren ! of al eerder hoor ik heb er zin in ! groetjes Ria

    Heb je de foto's van de winkel al bekeken??

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk cadeau heb je gekregen!!
    Nogmaals heel veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nice to "see" you Karin! Hope you are a bit better...these lovely and sweet gifts surely made you smile at least for a while!!!
    Wish you a sunny new week!
    Warm hugs!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal leuk voor je Karin,
    Je hebt het ook wel verdiend hoor.
    Hoop dat je vrijdag een mooi afscheid hebt gehad.
    Nog heel veel sterkte hoor.

    Lieve groet Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met een klein berichtje
I love it when you leave a message
♥ Karin