woensdag 22 december 2010

Kerstgevoel

Net als vorig jaar kon ik het weer niet laten, drie kerstbomen moesten er in huis komen, ieder met hun eigen sfeer en aankleding die ik het beste bij de ruimte vond passen.




Boom 1 in de woonkamer. Het moeilijkse is om de juiste boom te vinden, want ik ben nogal van de kieskeurige en het model moest wel goed zijn, tot groot genoegen van de kerstboomverkoper ;). En dan natuurlijk van de grond tot aan het plafond. Dat heb ik weer eens keurig ingeschat dacht ik zo, hij past precies.


Boompje 2, in de eetkamer. Een stukje kleiner. De sterretjes en boompjes die ik vorig jaar uit een aluminium plaat heb zitten knippen hangen er weer keurig in tezamen met de kerstboomkaarjes. Alleen voor de sier hoor, want het staat zo gezellig.


Boompje 3 staat in de keuken. De kleinste van het stel en naast de lichtjes hangen er alleen sterretjes in die ik nog heb zitten vouwen (kan voorlopig geen ster meer zien). Ze matchen zo leuk met het behang op de keukenwand.

En dan moet ik ook nog even melden dat ook ik mijn knuffel ontving en wel persoonlijk, van haar. En door alle indrukken die ik het afgelopen weekend bij haar opdeed, de geweldige vrouwen die ik heb ontmoet en de goodybag die bij vertrek werd overhandigd ben ik helemaal vergeten daar foto's van te maken. Ik kan jullie vertellen het was de kers op de taart en ik vind nog steeds niet de juiste woorden om haar daarvoor te bedanken. Ik gloei nog steeds wanneer ik er aan terug denk, het was het ultieme kerstgevoel. Floor  ♥




En dan nog mijn kerstwens voor jullie allemaal met dank aan Vosges Paris die een poster maakte en op haar blog beschikbaar stelde aan een ieder die er iets mee wilde doen.


Fijne dagen allemaal!


36 opmerkingen:

  1. Hoihoi, Oh, ik ben ook altijd zou kieskeurig wanneer het om het uitzoeken van een boom gaat. En jij hebt er wel drie...
    Jij ook fijne dagen toegewenst. Groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige foto heb je gemaakt met de poster... leuk ik ga m even face booken ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook fijne dagen! Prachtige bomen heb je, vind die met de sterretjes erg lief, de echte kaarsjes helemaal geweldig en de grote heeft een chique uitstraling...

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dear Karin,
    I wish you and your family a merry christmas!
    Kisses,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. http://www.facebook.com/pages/Vosges-Paris/137549846275515?v=wall#!/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Genieten hier hoor, van je mooie bomen, en ik vind altijd als je iets doet doe het dan goed waarom geen drie 1 is ook maar alleen hahaah.. wat een leuke foto's van de advent cijfers...

    liefs uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie bomen zeg! En inderdaad, nu kan ik beamen dat die sterretjes precies matchen met jullie achterwand in de keuken. Prachtig huis dat van jullie.
    Heel fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach waarom niet? 4 adventkaarsen, 3 kerstbomen! Heerlijk sfeertje bij je Karin en die poster is super! Fijne dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie net dat ik hier een tijdje niet meer op je blog geweest bent..Tja soms schiet het er wel eens bij in..
    Maar wat ziet jouw huis er geweldig uit nu met kerst. Mooi rustig en heel stijlvol. Je grote boom in de huiskamer is prachtig, Wat een werk met al die strikjes eraan, maar het resultaat mag er zijn!
    Ik wens je hele fijne en sfeervolle Kerstdagen
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij gaat lekker los zeg!!! Heerlijk.
    Fijne dagen alvast, maar dat zal wel lukken tussen al die bomen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Karin

    Voor jou ook goede Kerstdagen!!

    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige bomen. De linten aan de kerstballen vind ik erg mooi en natuurlijk ook de echte kaarsen. Geweldig.
    Ik wens je ook warme en gezellige dagen.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toe maar, ook nog een knuffel van HAAR....
    Jij gaat het jaar uit met een ontzettend goed bloggevoel.
    En je bomen zijn prachtig.
    En leuk dat je die poster van dees hebt staan.

    fijne dagen en een goed 2011
    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo,

    Leuke kerstbomen heb je zeg, de kleinste met de zelfgevouwen sterren ook erg leuk. Ben zelf ook bezig om deze sterren te vouwen, veel werk zeg!
    Prettige kerst en groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige Kerstbomen heb je staan lieve Karin en ook je Kerstknuffel van Floor is prachtig. Wat hebben jullie er een prachtig weekend gehad, ik heb met plezier alle verhalen op de verschillende blogs gelezen, wat een mooi weekend om op terug te kijken.

    Ik wens jou en je gezin ook heel gezellige en liefdevolle Kerstdagen toe.

    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wonderful decorations! Your blog is very nice and I will check back often, hope you don't mind this. Happy Christmas:)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gezellig zo die 3 bomen in je huis. Hele fijne, gezellige dagen Karin, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een boom is geen boom, twee boom is een halve, drie boom is een kerstboom. (vrij naar paasei;)

    Jij ook fijne kerstdagen,

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijne dagen lieverd !! geniet van alles maar vooral van elkaar.......liefffffsssssss....knuffel van mij.,.......xxxxx.......

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Karin ,

    fijn dat je blij was met je zoete verrassing , was maar een aardigheidje hoor ......Ik heb ook ooit zo'n chocoladereep voor Sharon haar juf gekocht op de laatste schooldag en die heeft Erwin de avond ervoor opgegeten ...grrrrrrr

    Wij boos op hem want er stond nog wel op : " VOOR DE LIEFSTE JUF " en hier in het dorp hebben ze dit niet dus had ze niks voor juf , hij moet dit natuurlijk al jaren aanhoren en kreeg ook nu weer een waarschuwing er vooral niet aan te komen , het is toch wat he ....

    Maarre je kersthuis wordt al wat he , DRIE bomen , jij durft wel hoor .
    Ik zou willen dat ik ruimte had voor drie bomen dan deed ik het ook .

    Fijn trouwens dat je zo'n mooi weekend had bij Floor , ik lees zulke positieve reacties, geweldig gewoon .
    Tja en daar kunnen wel tien bomen staan he .......

    Nou ik geniet gewoon dubbel van deze hier en gun jou je drie bomen van harte hoor.
    Fijne kerstdagen gewenst en tot de volgende keer
    ;lieve groet gea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig Karin....die drie bomen! Met zorg uitgezocht en opgetuigd! Echt genieten en lekker sfeervol!

    Wat hebben jullie een leuk weekend gehad! Ik heb er op de verschillende blogs over gelezen! Klonk hartverwarmend!

    Ik wens je ook hele sfeervolle en gezellige dagen toe!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Pfft ben blij dat ik 1 boom kwijt kan haha, schitterend 3 bomen die precies goed op formaat, en pasvorm zijn geschat !!
    vind de sterren erg leuk die je in de boom hebt hangen !!
    Hele fijne dagen gewenst voor jou en je gezin/familie !
    Lieve groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je een prachtige boom en dat Maileg poppetje/mannetje ook zoo gaaf..

    Ik wens jou en je familie hele fijne feestdagen.
    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Karin, ook voor jou en je gezin hele gezellige kerstdagen en een heel gelukkig en gezond 2011 toegewenst! Lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Al je bomen vind ik leuk! Staat gezellig.
    Ik wil jouw en je familie hele fijne feestdagen wensen.
    Warme kerstgroetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. En hier mag ik dan weer morgen avond van meegenieten....als we op tijd komen tenminste.
    Ligt aan manliefhè, dat weet je...
    Kus, je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw... zucht... geweldig! 3 Bomen! Bij mij past er amper eentje in huis, maar als ik de ruimte had....!
    Ik wens jou en je familie hele fijne dagen toe!
    Lieve groet Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Christmas is forever, not for just one day,
    for loving, sharing, giving, are not to put away
    like bells and lights and tinsel, in some box upon a shelf.
    The good you do for others is good you do yourself...

    Hele fijne dagen voor jou en je gezinnetje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. he Karin... ik krijg een mail van een francasise die zich af vraagt waar dat leuke popje naast de poster vandaan komt?

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jij ook hele fijne feestdagen toegewenst en een sprankelend begin van het nieuwe jaar!

    Lieve groet, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lieve Karin, ik wens jou en je gezinnetje hele fijne kerstdagen!
    Hopelijk zijn jullie niet ingesneeuwd :)!
    Liefs Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Goodmorning Karin!

    Soo nice your tree is decorated, the stars are lovely! Little "nisse" is also so cute in his slipover ; )
    I wish you are very Merry Christmas and a happy New Year!

    Many hugs from Sweden,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jij ook hele fijne feestdagen en een goed blogjaar 2011!

    Groetjes,
    Pien

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige bomen Karin! De grote in de kamer is prachtig van vorm! Wat een prachtige kerstknuffel van Floor! Heerlijk, dat je zo genoten hebt.

    Geniet van de warmte, sfeer en gezelligheid, maar vooral van elkaar. Ik wens jou en je gezin veel liefde, geluk en gezondheid voor het nieuwe jaar!

    Liefs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met een klein berichtje
I love it when you leave a message
♥ Karin