donderdag 17 maart 2011

Bloggers Day of Silence



Meer informatie vind je HIER

8 opmerkingen:

  1. Heel goed hoor!! ...ik post ook niet morgen.......liefs .......van mij......wat een verdriet.......pffffff.....moeilijk.........xxx....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben ik blij dat ik gisteren de post vrijdag op stapel heb gedaan, ik sluit me helemaal aan bij dit initatief, zoiets daar moet je gewoon bij stilstaan, wat een catastrofe voor al die mensen daar, die verschrikkelijke beelden laten je niet los.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lees het helaas vandaag pas...maar goed gedaan zus....
    Kus, see you

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De beelden en berichten over de enorme rampen die Japan op dit moment treffen zal niemand koud laten, een rijk land wat in enkele minuten een hoop ellende is geworden......
    en waar de gevolgen nog lang niet te overzien zijn.

    Ook ik heb me verdiept in de acties die inmiddels opgang komen...
    en mijn gedachten gaan weer terug naar het land waar ik rondreisden.....4 jaar nadat de tsunami daar voor dood en verderf zorgden,er waren meer als 30.000 doden te betreuren,vele duizende vermisten en vele,vele gewonden.
    Het was ook voor de tsunami al een arm land, maar als ik met pijn in m'n hart terug denk aan de lieve hartelijke locale vissers die ons binnen riepen in hun schamele hutten(kan het geen woning noemen)en ons met angst in de ogen vertelden over die 24ste december toen de zee zich kilometers terugtrok en zij landinwaarts vluchten naar hoger gelegen gebieden,over toen ze terugkeerden en er van hun toch al schamele bezittingen niks, maar dan ook niks meer over was....ze hadden na 4 jaar stukken minder dan dat er nu in die shelterboxen zit.
    dan vraag ik me nog steeds af waarom hebben deze mensen niks gekregen van die vele miljoenen die er toen ingezameld zijn....

    Terwijl ik op de luchthaven zat te wachten op mijn vlucht naar huis en AL die pracht en praal daar zag en vergeleek met de totale armoede buiten de luchthaven......kwamen er bij mij gedachten in mijn hoofd die ik hier niet uit zal spreken omdat ik het niet hard kan maken...
    Maar ik heb me op dat moment voorgenomen om nooit meer aan goede doelen te geven,ik geef wel....maar met eigenhand en direct!

    ik ben er wéér stil van.....

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gebaar.....was er niet van op de hoogte anders had ik zeker meegedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik las het te laat, vind het een super initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met een klein berichtje
I love it when you leave a message
♥ Karin