vrijdag 13 januari 2012

Blogreacties



Alweer ruim twee jaar geleden plaatste ik zomaar een foto op het www en ineens had ik zowaar mijn eigen blog. Spannend vond ik dat, zelfs een beetje eng toen er reacties kwamen van wildvreemde. Ik had nooit kunnen denken dat ik daar zoveel plezier aan zou gaan beleven en vooral dat ik er zulke leuke contacten aan over zou houden. Menig reactie heb ik inmiddels ontvangen en met enige regelmaat ontvang ik ook een berichtje in mijn mailbox, vooral met betrekking tot mijn Tolix stoelen. 


Zo verscheen er ook het afgelopen jaar een berichtje van ene Els in mijn mailbox. Na wat berichtjes over en weer drukte ik haar op het hart dat ze me het zeker moest laten weten wanneer ze haar eigen blog zou beginnen. En wat dacht je, afgelopen week ontving ik weer een berichtje van haar, ze had haar eerste post geplaatst en was me niet vergeten. Natuurlijk heb ik me al aangemeld als haar volger, want ze beloofd ons op de hoogte te houden van haar grote klusavontuur en daar wil ik niets van missen. 
Jij toch ook niet ;)    KLIK



Het blijven ook plaatjes al zeg ik het zelf. Fijn weekend allemaal.


PS  De spulletjes uit mijn vorige post hebben inmiddels een liefhebber gevonden. Margarita, beter bekend als stipje wilde ze graag hebben. Ze zit momenteel thuis bij te komen van een fikse buikoperatie dus ik hoop dat dit haar wat op kan vrolijken.


24 opmerkingen:

  1. Het blijft leuk dat bloggen, en verslavend ;-)
    Mooie "en suite" heb je! Wij willen het ook graag in de keuken, hebben net een aantal offertes aangevraagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan zus...prachtige foto's trouwens, en ga nu nog even bij Els langs...
    Kus, je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bloggen is inderdaad heel bijzonder en ook na een paar jaar blijft het leuk en verslavend!

    En Els heeft er weer een volger bij hoor :)!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het bloggen ook zeker leuk. Altijd leuk om de reacties te lezen.
    Ik wens je een fijn weekend en ik ga ook even bij Els kijken.

    Groetjes van Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo'n overzichtsfoto!! Ik ben gek op detailfoto's maar om het plaatje compleet te hebben, zie ik ook graag een totaalbeeld, dan wéét je waar dat detail zich bevindt :))
    En Els heeft volger nr. 15 erbij..
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bloggen is leuk en inderdaad verslavend.....ik ga snel even bij Els kijken ! Gezellig weekend, groet Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig, ik kreeg vanmiddag nog mail van Els dat ze een blog was begonnen.
    Dat bloggen blijft inderdaad leuk, ook na 3 jaar.

    Fijn weekend, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een betere plek hadden ze niet kunnen krijgen, zo lief van je!
    Ga kijken bij haar
    Fijn weekend
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je eenmaal bent begonnen met bloggen kun je ook haast niet meer stoppen. Soms wel wat minder, maar dan mis je het toch weer.
    Wat een prachtig doorkijkje in je huis.
    Wens je een fijn weekend.
    (hoop dat het goed gaat met een reactie geven, want het berichtenvakje valt steeds weg)
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je Margarita blij hebt kunnen maken met de spulletjes! Heb al even een kijkje genomen bij Els en mij natuurlijk aangemeld als volger, altijd leuk een nieuwe blog.

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bloggen is leuk, zelfs heel erg leuk! Er komen zoveel gezellige contacten uit voort.
    Wat een mooie lichte huiskamer hebben jullie, erg mooi. Je stoelen doen het er erg goed.
    Ik zal eens even een kijkje gaan nemen op het nieuwe blog wat je ons hier aanbeveelt.
    Ik wens je een mooi weekend toe
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tja ik was al bij Els geweest...geweldig je stoelen je huis...jij ....bloggen ....fijn weekend lieverd.....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het blijft bijzonder, de contacten die je krijgt door het bloggen! Sommige zijn (en blijven!) om te koesteren. Jij bent er een van... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ga zo even bij Els spieken. Bij jou kan ik nog reageren. Lukt bij je zus helaas niet met al die blogger problemen. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie detailfoto's Karin, leuk dat je meedoet.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je toch een heerlijk ruime en lichte kamer en keuken.

    Ja en die Tolix stoelen blijven mooi he , ik ben ook nog lang niet
    zat van die van ons hoor. Mogen van mij eeuwig blijven ....

    Ik wens je een fijn weekend en dat je maar heerlijk door gaat met bloggen,
    kunnen wij lekker van je posten genieten ;-))

    Hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ga zo effe op haar blog kijken,blijft leuk om te doen het, bloggen!

    fijn weekend
    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig licht valt daar binnen in jullie huiskamer! Echt prachtige foto, die eerste!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Bloggen is zeker heel bijzonder! Ik ga eens bij haar kijken hoor, fijne zondag nog, groet Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk je linkje.
    Ik vind het nog steeds iedere keer weer leuk als ik een reactie krijg.
    En je Tolix stoelen zijn mooi en stoer.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige lichte kamer heb je! En ja de Tolix stoelen blijven mooi hé. Onze beste aankoop van vorig jaar zou ik zeggen :-)
    Nogmaals bedankt Karin voor het leuke berichtje op je blog!
    Lieve groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Via, via klikte ik door naar je mooie blog! Ik ga je graag volgen.
    Mooie lichte huiskamer heb je!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie, inspirerende foto's, mooi dat wit zo. Fantastisch !
    Kijk ook eens op mijn blog: http://truecolours003.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bloggen is idd erg leuk, geweldig sfeervolle site trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met een klein berichtje
I love it when you leave a message
♥ Karin