woensdag 29 mei 2013

Wat eten we vanavond?








6 opmerkingen:

  1. Jammie! Pasta staat hier toch wel erg hoog op het favorietenlijstje. Helaas is het over een uurtje racen tegen de klok tot vanavond laat waardoor we vandaag maar een keertje de "aardappelboer" in dorpje-dorp sponsoren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik patat,want mijn man kookt vanavond haha,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjee, wat leuk dat je er weer bent! Het duurde ff voordat ik het in de gaten had, dat wel...
    Hoop dat het goed met je gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh.....lekker....
    alla carbonara met pancetta en zodra de Grana en Pecorino kaas met eieren erdoor geroerd zijn serveren op het bord......smullen maar!!!

    Altijd handig die Italiaanse kookboeken op de plank.

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk...hebben wij gister gedaan.....liefs van mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een gezellig blog!
    Je hebt er weer een volger bij ;)....

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met een klein berichtje
I love it when you leave a message
♥ Karin